[b2] anländer igen från yttre rymden >_<

Chacha bloggen! , det var väldigt länge sen jag och min kille skrev nåt i den hära bloggen men det ska bli bättringar på det :) , jag och min kille [b1] har varit med varandra idag men så plötsligt hittar vi en 2,5 äppel cider. Men oj vad full jag blev på den det är sjukt asså kunde knappt stå upp -,- men sen så kom mamma hem och undrade vad jag höll på med och då svarade jag " kan du stänga dörren jag sitter och bajsar faktiskt" jag blev jätte sur ;'( men mamma hade köpt nya kalsonger till mig så då blev jag glad igen :)
image25




slänger in en video också :D

http://www.youtube.com/watch?v=qUb67BxCzio

Kommentarer
Postat av: hur orkar ni!?

guuud så sexigt.. ;)

2011-04-10 @ 02:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0